57

Hej hopp.
Slänger in ett inlägg innan jag drar iväg upp mot körfältet :)
Jag kan lova att i lördags hade jag så roligt så roligt. Haha, det var länge sen jag kände mig så jävla liten och barnslig, men lätt värt det. Haha, körde moppe hela kvällen/natten. Krille fick åka han :p
Nu är det fan inte länge kvar innan den där studenten. Och ikväll firas studenten på körfältet son jag skrev innan. Ska bli så roligt, jag är taggad!
Det här är min vecka och jag ska inte tänka på massa skit som kan få mig att deppa. Nej utan nu ska jag fira denna vecka med mina bästa! Men en sak som jag tänkt på är, att nästa gång mamma, mormor, morfar, Krille, Eva ser mig så är det en sjukt stor dag!:D haha obegripligt.
Nu ska jag svepa, hej svejs.
SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0