54

Nu finns det ingen återvändo, betygen sätts imorgon. Har också lämnat in massa skolböcker idag. Jag förstår inte hur jag ska få mig själv att förstå att det är nära nu. Jag vill ju hinna förstå innan det är försent. Nä gud, det är så jävla skrämmande. Vi har inge mer skola nu, fattar ni?
Imorgon är det mösspåtagningsbal, så vi är lediga imorgon och på fredag. Sen blir det fest på fredag också :) På lördag åker jag till Hammarstrand, för att fira morsdag och Malin som fyller år den1a. Sen back to town igen för att köra 2 dagar till. Sen på onsdag måste det bli lugnt, för på torsdag ska vi ut med klassen. Sista dagen med min underbara klass. Shit vad tiden har gått fort. Hur ska jag hinna ta vara på allting?
PANIKPANIKPANIKPANIKPANIKPANIK!
Nu måste jag städa, uscha vad jag hatar det. Men det ser ut som ett riktigt helvete här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0