53

Nu var program balen över :( Jag hade det jätte trevligt, fick bara lite ont i fötterna. Drack kanske lite för lite också. Men man snubblade nog mycket i klänningen ändå, så det var nog bra ändå :) Men kvällen var jätte fin och middagen var jätte god! Bf väsnades lite mycket, haha men det ska väl höras? ;)
Nu är det andra balen på torsdag, då blir de lite mer dricka. Haha. Då är man ju lediga dagen efter också. Idag började vi 10.10. Inte så populärt men det funkade. När jag kom hem så sov jag, gud så skönt det var :p Jag måste hitta ett par skor till mösspåtagningen också. Jag måste ha några enkla fina skor för jag tänker inte ha klackskor och sabba en kväll till :)
Slänger upp någon bild sen igår.
Jag och Matilda <3
Matildas dejt Micke och min dejt Nicklas :)
Jag och Jimmy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0