52**

Självklart har jag skrivit fel siffror, det påpekade Malin i torsdags :) Haha, men vad gjorde det då?
Helgen har varit rätt grym faktiskt, jag har haft det bra i stora drag. Men Krille, förlåt!
Nu sitter jag och fixar mina äckliga naglar, och självklar glömde jag överlacket hemma. Så nu får jag hoppas att e vita inte går bort innan jag kommer till Matilda imrogon. Ska väl upp vid 9 hade jag tänkt kanske får bli lite tidigare ändå. Så jag hinner med allting säkert. Men de ska nog gå bra. Jag fattar inte att det är bal imorgon, helt obegripligt faktiskt. Jag fattar inte heller att det är mindre än 2 veckor kvar innan vi står på trappan och går ut från skolan en sista gång.
Nu ska jag göra klart naglarna. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0