49

Håller just nu på att skriva min sista inlämningsuppgift. Känns sjukt konstigt, jag fattar det inte. Jag kan fasen inte fatta att om 2 veckor + 1 dagar tar jag studenten. Sen är det bara kör-kortet som saknas. Men det ska jag göra i sommar.
Har haft en trevlig dag idag. Mycket trivsam. Efter ca 40 min på skolan så gick jag och Matilda ner på stan, hamnade först på kärnan, sen gick vi på tehuset och fikade, sen på kärnan och fixade tiden på kicks, sen på glitter, sen solade vi :) Jätte trevligt, vi har pratat en massa om studenten också. Jag ska nog sova hos Matilda dagen innan studenten. Så man har nån som kan hjälpa en om man behöver de och nån ja bara nån att prata med så tidigt på morgonen :)
Sen tog jag bussen och stötte på Elin, som troligen ska följa med på balen. Det har varit ett jävla strul att få med någon. Men vi får se hur det blir, jag hoppas inte längre.
Sen mötte Sara upp mig så gick jag låna hennes väska som jag ska ha på balen. Tackar!
Är också på lite bättre humör idag, det är skönt. Man börjar ju bli van med detta snart. Så ingenting att lipa länge över.
Nu ska jag fortsätta med idrotts uppgiften, men problemet är att han vill ha en sida och jag ha skrivit en halv och kommer inte på nå mer att skriva "/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0