46

Nu ska jag göra ett hem prov, men känns inte så värst lockande. Sen måste jag packa också. Fast det är väl dock inte de viktigaste, jag börjar ju sent imorgon :)
Idag har varit lite av en otursdag, skulle börja 8.15 kommer på skolan sen så behöver inte vi som är klar med religionen vara där. Ett stort suck, bara att vänta på nästa lektion som startade 10.10. Sen efter skolan skulle jag dra och sola. Men det gick inte att växla in pengarna i växel automaten. Då blev jag arg och gick hem!
Nu sitter jag här, funderar lite och lyssnar på musik. Det finns lite saker att tänka på nu. Andra saker än de som brukar finnas i mitt huvud, det är inte längre du som tar plats. Och det är skönt!
Imorgon blire helg, så underbart härligt. Tar första bästa buss hem, ska vara barnvakt och film mys blir det :)
Provet, här kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0