41

2 saker som jag stör mig på:
Att folk är så jävla falska, de som inte står för det dom säger. Bara snacka en massa skit och bakom ryggarna på varandra. Visst jag säger inte att dumma saker kan komma ut ur min käft. Ingen är felfri men en del människor går över linjen riktigt hårt. Och att folk kan stå och säga en massa saker till mig som sen inte är ett dugg sant. Hur har man mage att säga vissa saker? När dom själv gjort nått som skulle sårat mig enormt mycket?
Folk som bara ser utsidan, som inte tänker vad som kan finnas inuti ett skal. Utseendet spelar sån stor roll i dagens samhälle. Och det är skrämmande. Jag kan också gå efter utsidan, kan tycka att ja men hon måste ju vara värsta fjortisen eller nått. Men jag kan tillåta mig själv att byta åsikt bara jag träffat människorna. Jag måste själv bli bättre på detta.
Imorgon åker jag till Hammarn, ska bli skönt! Slippa vara ensam, framför allt nu efter detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0