9

Hej på er. Hoppas ni har bättre start på lovet än vad jag har, och alla har ju inte ens lov. Bara vi norrläningar. Jag är iallafall jätte förskyld, jag tror jag gjort av med 100 meter papper idag?? Ja det är inte alls roligt, mamma är sjuk oxå. Men jag har det värst, jag nyser, snyter mig precis hela tiden. Men inte mamma, tänk vad skönt! Det var länge sen jag var sjuk, och när man väl blir sjuk är de inte lindrigt. Jag har legat hela dagen, han inte varit i närheten av ytter dörren ens. Hoppas att jag är bättre imorgon! Jag kan inte vara så här en dag till. De orkar jag inte. Jag har pratat med mamma om att åka till sundsvall oxå någon dag på lovet, det skulle vara jätte roligt :) Jag ska slå på en film nu, och försöka sova lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0