5

Jag måste fan sluta klaga så mycket.
Nu sitter jag iallafall med ett leende på läpparna. Haha.
Skriver sms med Ronja, och det är förbannat roligt. Hon blir arg och jag skrattar.
Har fått sett modell bilder på min vackra kusin Johanna och de gör mig glad. Sen skriver vi på msn också om att jag ska flytta till henne efter studenten.
Det skulle vara så härligt, så roligt och så lärofullt. Man måste chansa här i livet (tycker jag). Göra galna saker, jobba för drömmar osv. Man måste ju försöka hinna med så mycket som möjligt innan man skaffar barn. Men jag vill ju ha barn rätt tidigt. Så det är bara att skynda sig :p
Har man nått mål med livet så tror jag att man når dom. Ge inte upp heter det väl?
Tänk att få börja om, ny kultur, nya människor ja ett helt enkelt nytt liv. Men människor jag känner mig trygga med, att jag har en stabilitet i Malmö gör allting så otroligt mycket bättre. Annars hade jag nog aldrig flyttat dit. Men att ha en extra familj om nått går snett, att ha nån att umgås med innan man träffat människor.
Det skulle bli perfect, bara de där jobbet som måste på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0