4

Idag har vi ungefär veckans längsta dag. Inte en rolig dag. Men det gick vägen. Var uppe 10 över 7, men det var enbart för Malin ringde vig 10 i 7 :) Så jag kom i bra tid. Sista lektionen höll jag på att somna. Var så förbannat trött. Men jag klarade mig igenom det också. Sen gick jag hem, och det var otroligt trevligt att gå nu när det var så fint väder. Solen sken och bara nån stackars minusgrad.
När jag kom hem så slog jag på datan som vanligt. Men efter en stund orkade jag inte så jag tog mig en powernap. Otroligt skönt måste jag få säga, men jag är fortfarande skit trött. Håller på att koka ris nu, ska äta det och wokgryta idag. Det blir det nog imorgon också efter som det är så mycket gryta.
Jag börjar bli skarpt orolig nu, jag börjar få nå fel i mitt huvud. Det blir förmycket för mig. Det näst värsta som kan hända har hänt. Det kommer inte funka för dig, du kommer aldrig klara det själv.
Fan då kan det vara försent, men det fattar inte du. Du fattar inte grejen. Det är ju lugnt, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0