3

Jag har verkligen bloggtorka. Vet inte vad jag ska skriva, jag har inte lusten alls längre.
100-dagars började hos Emma, där käkade vi och hade jätte roligt må jag säga! Sen drog det iväg mot staden, och olearys. Där var det sjukt då menar jag sjukt mycket folk, man blev puttad som en vante. Hade det varit lite mindre folk hade det varit super bra. Jag hade roligt, Johanna var ju även med ut. Jätte trevligt.
Dagen efter gick vi ner på stan för att svulla donken! Så sjukt länge sen det var. Sen kom även Erik ner. Vi gick runt på stan, handlade åkte upp till Erik för att göra middag, avskeds middag för Johanna blev de :) Så mycket som jag garvade den dagen har jag nog inte gjort på enormt länge. Haha, vi var för sjuka. Sen följde vi med Johanna till tåget. <3
I fredags var jag hundvakt åt Evas små hundar. Gick jätte bra tills vi släppte ut dom och Sajo kom aldrig tillbaka. Dumma hund! Vi var jätte oroliga. Gick ut och letade, sen skulle Krille möta 2 bruttor så han tog med sig Sara för att se om han såg Sajo. Men icke. Sen på morgonen så kommer hundarnas dag-matte in i huset med Sajo! Ja, satans hund. :p Men jag gillar henne ändå, hon är så lik sin matte. Gör spontana grejer och kan försvinna bara så där :) <3
I lördags var jag barnvakt åt syster, mamma skulle ut. Hände just inge mer den dagen. Igår var vi hos mormor och morfar och åt tårta. Enbart för att syster hade namnsdag :p
Sen var mamma på ljusparty så jag var barnvakt ännu igen.
Idag har varit en lugn dag som vanligt. Jag vet inte hur jag ska klara av att vara i stan så länge nu. När jag i flera veckor har varit tvungen att åka till Hammarn en gång i veckan.
Nu ska jag försöka ladda ner nå låtar, om det tillåter vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0