24

Hallå hallå.
Nu kastar jag in ett kort inlägg. För jag tänkte sova. Jag är jätte trött.
Helgen var iallafall lite rolig, lite av varje kanske man ska säga? :p Krille var iallafall snäll och bodde hos mig över helgen, sen var han mindre snäll på några andra punkter ;) Men det behöver vi inte gå in i detalj på.
Sen igår gjorde jag och Eva klart min psykologi uppgift. Men fy så skönt! Tack underbara människa!
Imorse åkte jag in till stan, trött som satan men kunde självklart inte somna på bussen. Väl på skolan hade vi rest dag, så jag gjorde klart 3 arbeten. Skönt att ha de gjort, men har ändå en del kvar.
Vi fick också hämta våra student mössor idag :D Det är nära nu!
Imorgon ska jag till doktorn klockan 9, efter det blir det rest dag igen. Sen åker jag hem till Hammarn och firar mormor som fyller år imorgon. Och på torsdag så far jag och Eva till Tijan. Ska bli himmla roligt.
Nu sovaaa. Godnatter.
Do you like it boy
Do you like it boy?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0