20

Nu är man tillbaka till staden efter en, en bra helg.
Vad har hänt då? Ja det var nog inte mycket, eller vill man så kan de diskuteras.
I torsdags kväll åkte jag ju skidor. Jätte roligt, jag, Krille, Jimmy och Therese.
I fredags var jag på skolan fram och åter med nå papper till Eva, sen följde jag med Krille hem. Gick hem och åt, tillbaka till Krille sen igen.
På lördagen var jag upp till backen med Eva och Kim och fikade. Jätte fint väder verkligen att gå i :) Sen på kvällen blev det film.
I söndags var jag med Malin och Jennifer, vi hade en otroligt bra lekstund tycker jag :p Spelade sms roulette, skrattade osv.
Igår var jag också med de 2 söta änglarna fram till middagen. Sen pluggade jag och Eva, tack för hjälpen! Och när vi var klar så var det tv hos Malin innan jag gick hem och tog en lång och varm dusch.
Idag har jag varit på skolan som vanligt. Men det gick bra faktiskt. Imorgon ska vi mata varandra på lektionen, det kommer bli läskigt :p haha.
I helgen är jag ensam hemma, ff för fan :p hahaha. Nej riktigt så ser jag inte på det, men kanske att det händer nått roligt? Frågade Krille om han ville bo med mig i helgen och det lät som jag fick som jag ville :)
Nu ska jag läsa lite körkortsbok!


we had a thing before, but now were just friends.



Kommentarer
Postat av: kkkkkk

Vi hade nånting på gång men nu var vi (were=var/varit) bara vänner?!

2010-03-23 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0