19

Jag tog och åkte skidor idag. Det var verkligen hur roligt som helst! Fan, varför har jag inte gjort det på 9 år för? Nu är det iallafall gjort. Och de kommer jag fortsätta någon gång ibland :) Jag hade jätte trevligt sällskap. Min syster, kusin Krille och Jimmy. Krille hjälpte syster och åkte med henne i liften. Eftersom jag inte visste hur statig jag själv var. Och jag och Jimmy åkte. Men jag tror de skulle vara lättare med Therese, för hon jävlas inte iallafall :) nu måste jag sova. Har så mycket pirr i magen, haha ;) boy, show me what you get. Godnatt! :-D

Kommentarer
Postat av: Emma :)

Har du spotify? kan du inte lägga upp din lista så man kanske får lyssna på ny musik. =)

2010-03-19 @ 19:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0