18

Jaha, nu sitter jag här och slutar snart. har samhälle nu. Sen när jag slutar så ska jag springa ner på stan innan bussen kommer. Jag skulle titta på någon present åt Thereses kompis som hon ska på kalas hos i helgen. Tänk när man var så liten att man fick åka på kalas. Det var tider.

Ikväll när jag kommer hem så ska jag väl kasta i mig mat, sen bär det av mot backen. krille ska hjälpa Therese i liften. Hon vill nämligen inte testa åka liften med brädan utan Krille :p Och vet ni vad jag ärligt funderar på? Jag funderar fan på att hyra ett par skider och åka ikväll. Haha, det är trots allt bara 2 timmar. Och det är trots allt bara ca 9 år sen jag åkte skidor :p Haha kommer se ut som en barn rumpa om jag gör det.
Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken :)

Nu ska jag jobba lite mer, sen dra mot stan.
Ha en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0