17

Då börjar dagen lida mot sitt slut, som alla andra dagar å vill säga.
Idag var ju stadsministern på besök, och ja vad ska man säga. Jag tror att han påverkade jätte många elever. Alltså vi är 19 år och jag tycker att de han sa lät jätte bra. Så klart vi tycker det, eftersom att vi knappt vet nått om alla dessa partier. Så jag själv kan säga att det är lite, synd kanske. För många blir påverkad utan att ens veta, så klart att han inte tar upp de dom andra gör bättre, eller det dåliga i moderaterna.
Ne de där var jag lite både och för, det var jätte spännande tyckte jag själv. Men om det är så bra vet jag inte, jag tycker att både blå och röd ska gå ut i skolorna och berätta. 
Nog om det!
När jag slutade skolan gick jag för att sola, jag tog till med 25 minuter idag :) När jag var klar och hade precise torkat solariumet så bankar det på min dörr. Men det surrar ju så mycket där, så jag svarade bara ja? Och hörde nån mummla där ute, men hörde inte alls vad som sas. Jag drog på mig kläderna och det bankar ännu mer. Jag började bli riktigt irriterad! Så öppnade jag dörren när byxorna och linnet var på plats.
Då står det en tjej där ute - Jag har faktiskt betalat säger hon irriterad.
Då blev jag ännu mer irriterad och svarade - Och jag har nyss kommit upp, jag måste ju få klä på mig!
Så det var bara att skynda sig som bara den ut ur rummet. När jag står utanför så tog jag på mig tröjan och när jag precise satte på mig jackan så hörde jag hur hennes tid började och då hade hon väl bara varit där inne i 30 sek. Så hon var nog sur, men det var ju inte mitt fel iallafall. Dörrarna brukar ju vara öppna de som är lediga.
Sen kom jag hem, åt lite mat, sen skulle jag ta och städa lite. Har fortfarande nästan inte kommit någon vart :P Och orkar nog inte heller, jag har iallafall diskat, vikt kläder och slängt all bråte. Så det ser ju helt klart bättre ut, men ja!
I cant leave you like this in this cold world alone.
I cant leave u like this
In this cold world alone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0