16

Jag har sovit så otroligt skönt inatt, somnade vid 11 tiden kanske, vaknade klockan 10. Suveränt. Nu ska jag hoppa in i duschen sen fixa mig lite smått för att bege mig på skolan och lyssna på vår stadsminister. Ska bli spännande se vad han har att säga till oss elever. Undra vad han vill få ut av detta, att vi ska rösta på moderaterna? Ja jag vet inte det återstår och se.
Jag tycker det är så hemskt tråkigt att våran vänskap bara flygit ort så där. Det finns ju typ ingenting kvar om den. Varför har det blivit så? Det var ju så himla bra förut, vi hade så himla roligt. Eller var det bara jag som hade det? Det grubblar jag på hur mycket som helst, men det är nog inte värt att grubbla på nå mer. För nu är det som det är och det lär inte bli bättre.
I helgen kanske det blir skoter, Daniel kanske kommer och hälsar på. Och då ska vi iallafall försöka ta oss iväg en sväng. Det skulle vara trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0