14

Nu är jag tillbaka till staden igen, och det känns rätt tråkigt faktiskt. Skulle vara mycket roligare att få vara hemma och bara vara i en vecka till. Men nu är inte situationen så, utan nu är jag här och kommer vara i 2 dagar till. Då är det bara att tänka på det positiva fick jag höra av Tijan nyss :) Så det är väl bara att lyssna på honom då.
Skolan gick bra idag, även fast jag tog halv 7 bussen imorse och inte kunde sova ett skit på bussen. Men glad ändå har jag varit.. Men när jag kom hem avtog det glada en liten smula.
På påsklovet ska jag åka ner till Stockholm med Evapeva, vi ska åka och hälsa på den saknade tomten Tijan :) Det ska bli jätte roligt att träffa han, se hur han bor osv. Myspys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0