12

Idag har jag och Malin varit upp till backen för att äta lunch. Jag kan ju säga att efter att ha gått halva vägen så ångrade jag mig nästan. :p Men jag var tapper och kämpade på. Var nöjd över mig själv när jag var hemma iallafall. Det var jätte trevligt och nödvändigt för min kropp att gå. Har ju avverkat 9 km idag. Det är inte alls så dumt inte. Sen har det inte hänt mycket mer. Jag var upp och fixade i ordning uppe hos Eva nu ikväll med Jimmy och Kim. Så nu ser det normalt ut igen. Inte för att det var så mycket att ta reda på. Men det är ju inte mer än rätt. Imorgon ska jag åka och testa min ena bal klänning se hur den ser ut och sitter. Ska bli jätte spännande. Sen finns det ingenting på mitt schema som vanligt. Få se vad det kan bli för nått i slutändan. Godnatt och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0