11

Godkväll! Idag var vi ju i Sundsvall, åkte vid 9 i morse och kom hem kvart i 7 kanske :p så det blev en stund. Åkte först till staden, gick på make up store. Så nu har jag min efter längtande fondation och puder! Jag köpte oxå en borste till fondationen. Så allt blev 750 kr, sjukt dyrt. Men lätt värt det. Sen hittade jag inte ett skit mer på stan, så då bestämde vi oss för att åka till birsta. Och där hittade jag mycket, för mycket. Hade jag fått handla allt jag ville ha så skulle jag ligga sjukt mycket minus på kortet. Men det blev iaf 1 linne, puder borste, lång skjorta, jacka, jeans leggings, väska och en plånbok. Tror det var allting. Är jätte nöjd med de jag fick hem, men skulle inte skadat med lite mer :p Nu är jag iallafall sjukt trött, så jag ska tvätta bort mitt äckliga smink och sen titta på en film. Har bestämt med Malin att gå upp till backen och fika imorgon. Ska bli mysigt. Och roligt att få sminka mig med mina nya grejer. Allt går bra nu, låta det vara jobbigt ett tag så släpper det mer och mer. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0