10

Härlig dag idag, var hos mormor en stund på för middagen. Vi satt vid datan och kollade smink och hår produkter :) sånt gillas, vi klickade hem varsin volym pulver i sprej form. Hoppas det kommer snart så man får se om det funkar. Sen kom jag hem, åt middag. Sen drog jag till fröken Malin och hennes otroligt söta son. Vi gjorde just ingenting, jag roade Eliaz medans Malin passade på att dammsuga. Som vanligt att hon passar på :) men inte mer än rätt! Skulle jag med gjort. Sen kom Sara en stund, sen tittade jag och Malin bara på tv, mycket trevlig och lugn kväll efter grabben lagt sig. Skönt att bara kunna sitta och titta på tv, vi är inte dom som måste snacka, skratta eller göra något när vi umgås. När vi umgås är de ibland för intensivt, och ibland är båda så off så vi knappt pratar. Som ikväll, bara sitta och glo på tvn. Snacka lite på pauserna. Det tycker jag är extremt bra när det gäller Malin. Gud vilket tråkigt inlägg detta blir :p Imorgon ska jag iallafall upp med tuppen, vi ska fara till sundsvall och handla det som faller oss i smaken :) Jag och mormor ska då på make up store, gud vad jag längtar! Det är typ därför jag åker in, för att få gå dit ;) Nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon. Godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0