66

Alltså det var såå långe sen jag skrev något seriöst här. Helgen har varit bra, jobb på fredagen och fest på lördagen :D Kom hem vid 6 tiden på söndag morgon. Så snackade jag och Krille till kl 7. Hahaa, ja jag hade en väldigt bra kväll, förkrök hos Elin sen hotellet sen efterfest. Lååång efterfest..
Med mig är det bra, solen skiner på dagarna. Jag har även fått min nya dator idag, lycklig! Badat idag också, haha sen kom Eliaz, Eva, Novalie och Zanna. Och Eliaz tyckte det var jätte roligt, han fick först sitta på kanten och plaska med fötterna för Zanna ville inte kliva i. Men sen tog jag honom och han lutade sig fram och skulle nå vattnen och visst fick han de för mig. Men han plaskade så himmla mycket med armarna så han blev blöt hela han nästan med en gång, så då satte vi oss i ist :) Har aldrig sett en sån liten pöjk tycka det är så roligt. Så Malin dit ska vi gå, jag kan bada med han ja :D
I helgen är det crousing, så jävla nice. Först blire grilla här hemma med mor, Krille, Malin, Pär och Nicola. Lite så där familje grillning på låtsat. Sen hade jag och Krille tänkt försöka fösa iväg föräldrana så vi kan ha förfest :D Krille ska ut med sitt ljud på gården och ja de blir sjukt nice.
Nu orkar jag inte skriva nå mer, ska ta och lägga mig. men saken är att Krille ligger och sover och jag är inte speciellt trött :p
Jo jag har fått färg idag :D Fast dock är jag bara röd ;p Hoppas det slår om.
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0