64

God kväll i stugan. Jag borde lägga mig men tänkte skriva ner några rader här. Har nyss kommit hem, vart till överammer och hämtat syster som fick mamma sjukan och inte kunde sova borta. Mamma kom ner vid kvart över 12 och sa att hon var tvungen och åka, och att hon ville ha sällskap. Ja visst tänker jag, jag ha ju inge bättre för mig. (så tänkte jag nog också - ah nu kanske jag får köra) Och det fick jag också, fast bara biten hem. Men alltid bättre än något.
Det har ju hänt en hel del kan man säga sen sist jag skrev.
Jag har varit på Niklas begravning, och det var underbart fint! Kändes självklart jobbigt, men de jobbigaste är ju att se de närmaste :( Sen efter begravningen tog jag och Jennifer och käkade tillsammans. Vardags lycks ;) Sen igår tog jag och syster bussen mot staden för att börja packa i min lägenhet. Så idag har vi burit (eller inte jag och mormor just :P ) oxh städat i lägenheten. Och nu, ja nu är de klart :D Skönt att få komma hem och bo här :) Sen ska jag ha en riktig lägenhet!
Köpte även ett ljud till datan idag, kostade 900 kr rätt dyrt. Men rätt bra också. Så har jag beställt en ny data. Ska bli roligt när den kommer :D
Jag märker själv hur jag går uppåt och neråt hela tiden, ena stunden deppar jag och ena stunden bölar jag typ. Och det är fruktansvärt jobbigt, just nu vet jag inte vart jag står. Med ena foten på den bra`a sidan och den andra foten på den dåliga sidan. Sakerna jag fick höra idag var inte bra, jag blir orolig och less. Less på att du alltid ska hamna i alla dessa olika situationer. Jag skulle vilja få dig att förstå, men det går inte.
NEEEEJ, nu måste jag sova. Ha hållt på och skrivit huur länge som helst nu. Fixade klart alla foton jag skickade efter här emellan skrivningen.
Nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0