63

Det känns inte som de var en vecka sen jag skrev här, men tydligen de då. Nu har jag och syster nyss käkat. Hon är klen hon, så rätt trist att vara med henne.
Vad har hänt sen jag skrev sist? Det har varit skolavslutning för 9orna, då var jag ute med Krille :p haha jag vet att jag är för gammal för sånt, men va fan. Jag var nykter, nästan iallafall. Zahra kom och gjorde mig sällskap också den kvällen när hon kom från Östersund. Det var en helt okej kväll. Sen i söndags jobbade jag. Sen har de just inte hänt nå mer, sovit hos Malin och Eliaz i 2 nätter nu. Mysigt har de varit.
Idag har de dock hänt en hel del saker, jag har fått delegering nu :D Så nu är det gjort. Så var jag och Jennifer på körskolan, och jag har kört mitt första dubbelpass. Det gick väl rätt bra tror jag. Imorgon ska jag köra halv 8, phjuu! Sen skulle Jennifer komma ner när jag kört klart. Det är kul att kunna sitta där tillsammans. Så man slipper vara själv, men det är ändå otroligt trist :p Men man får ju något roligt.
Nu pallar jag inte skriva nå mer, fast jag skulle kunna skriva hur mycket skit som helst.

Kommentarer
Postat av: jennifer

ssynd att jag blivit slö på det där med att ta körkort!

2010-08-07 @ 14:55:48
URL: http://www.jenfajempa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0