60

För jag har tagit studenten?
Jaha, det känns inte. Jag fattar det inte. Igår var en av de bästa och sämsta dagen i mitt liv. Bäst för det var så jävla roligt, sämst för jag mådde som en gris och självklart att det var sista dagen med klassen :(
Efter flaket så åkte vi till Odensala och skulle äta. Jag fick i mig lite mat sen så däckade jag, eller jag kunde knappt sova heller. Så dåligt mådde jag.
Vid 6 tiden bestämde jag mig för att skita i kvällen, febrig och förkyld som ett as. Jätte tråkigt när det bara händer en gång i mitt liv, men hälsan är väl lite viktigare.
Jag hoppas att min klass hade det underbart roligt, i det kalla vädret.
Kommer sakna Bf07c som en tok, jag trivdes verkligen med min klass. Underbarare klass kan man inte hitta. Tack för dessa 3 fantastiska år! <3
Idag är jag lite bättre, men mår inte bra för 5 öre ändå.
Måste vila en stund nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0