59

Tjejen som inte alls mår så bra. Uscha, varför ska jag bli sjuk just till studenten som jag tar 1 gång i hela mitt liv? Jag blir så irriterad. Men vad kan man göra åt saken. Det är verkligen bara att hoppas på att man mår bättre imorgon.
Idag var vi ute med klassen, skit väder var det och jag klädde inte på mig riktigt. Så det har nog påverkat mig lite mer också. Nu klockan 6 ska vi åka till Odensala och fixa vårat flak :) Roligt roligt, men dock kallt och blåsigt. Jag tror jag ska ta min vinterjacka iallafall, hellre vara för varm än för kall. Sen ska man väl ställa sig i duchen när man kommer hem och efter det ska jag sova!
Även fast jag inte känner mig det minsta pepp till studenten imorgon så hoppas jag verkligen att det blir roligt! Och jag hoppas ännu mer att jag kan få må bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0