Vilken sörja ..

Vi börjar med igår. Då var jag så trött så jag orkade inte göra något efter skolan. Jag sov bara 3 timmar igår natt så där ligger väl förklaringen. Så när jag kom hem från skolan tvättade jag bort sminket och la mig och såg på en film. Pratade med Eva, sen Daniel och sist mamma. Sen såg jag en film till och sov efter den. Jag sov ända till 11 imorse, så många timmars sömn blev det.
När jag klev upp i morse ställde jag mig i duschen, har nog aldrig varit så skönt att duscha för jag frös så jävla mycket. Men man var ju tvungen att kliva ur också. Så kallheten kom tillbaka. Sen gjorde jag mig klar och gick på skolan. Efter skolan mötte jag upp JimmyH och JimmyP på stan, handlade saker till tacosen vi skulle göra. Gick vidare hem till JimmyH och gjorde mat. Sjukt gott var det ju kan man säga.
Imorgon är det sista dagen före helg. Wonderfull, då tar jag bussen hem. Sover nog hos Malin om ingenting ändras. Det ska bli roligt och skönt, ha ju inte sovit där på 1000 år ungefär.
Att få prata av sig och prata skvaller, snacka skit om andra. Det är sån jag är, eller sanningen kanske det hette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0