Uscha ..

Nu måste jag vara klar om 2 timmar, it´s sucks!
Pratade med Eva idag också väldigt länge sen var det! Jag har ju försökt att ringt henne men det har inte gått. Men hon hade ju åkt till sin mamma och glömt laddaren. Men nu har jag fått hört kvinnans röst igen. Och det glädjer en lika mycket varje gång. Vi har inte setts heller på hela lovet, var ju tänkt att jag och Daniel skulle äta middag hos henne. Men det blev inte av. Så i helgen tar vi nya tag.

Gruvar mig för mitt lass jag kommer att komma med på bussen. Alla dessa kläder, mat osv. Men en sak glädjer mig att bära på, mormor har nämligen bakat bullar åt mig och bröd får jag med mig också. Gud vad gott, det är så gott att kunna ta en bulle när man sitter hemma och har tråkigt. :p haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0