Underbar middag ..

Vi kom hem för en stund sedan, och jag kan lova er att det var en skit god middag! Grytan blev otroligt god, och med fetaost sallad var den ännu godare. :)
Och efterrätten var helt okej faktiskt den med, bara att det blev lite för mycket. Men som tur kan man ju lämna. Eferrätten hette iallafall black&white, jag längtar faktiskt tills man ha sitt eget och får bjuda familj och vänner på middagar! Så otroligt mysigt.
Vi spelade också en plump, men hoppade över de sista 2 för då skulle Therese se på häxan surtant :p Helt världelöst är det iallafall. Men det gick inte alls bra för mig jag kom 3a, fast bara ett poäng efter mormor. Hon har föresten fixad mina byxor, mina rosa mjukis har hon satt resår band runt benen och på mina jeans leggins har hon fixat så jag kan ha skärp. Super bra och jätte mycket tack!

Saker och ting börjar visa sig mer och mer, allt kändes så bra?.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0