Så otroligt besviken ..

Raderade allting jag skrev, ska inte gå ner på samma barnnivå som dig!

Jag och mamma har haft det jätte mysigt ikväll, fikat pratar och umgåts. Pratade nyss med Daniel, konstigt att höra hans röst. Att säga godnatt på telefonen utan en riktig puss. Jävlar, jag ska sova själv inatt :/ Nästan lite läskigt ju.
Nu tror jag selma ha gjort kväll med, hon sover ju i en bur eftersom hon ätit upp halva köksgolvet :p men buren är öppen och hon kan gå som hon vill. Hon har legat här vid mina fötter och tuggat på ben. Men nu har hon gått och lagt sig i burenn. Hon kanske vet att det är dags att sova?
Jag har förstått att jag talat för det mesta i gåtor här i bloggen när jag är lessen eller arg på någon. Skulle jag själv läsa nått sånt utan att veta vad det handlar om skulle jag bli så jävla nyfiken. Men kanske ska börja berätta lite mera, inte vara så ytlig.
Ja jag vet inte, då får man ju skit för att man skriver om andra? Men om man beter sig bra så kanske man inte behöver skrivas om. Och just nu är det nog det sista jag bryr mig om.
Jag ska fundera på det iallafall.

Jag ska göra mig iordning för nattens härliga sömn. Godnatt och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0