Nya tag ..

Nu börjar vi om och glömmer allt och alla som sugit ut all kraft från en.
Nytt år och absolut nya möjligheter.
Det är ju några saker man ha att se fram emot i år.
Ska bli skönt att ta studenten med mina underbara klasskamrater. Har kommit alla så otroligt nära. Det är verkligen jätte skönt :)
Jag fyller 20 år, hur grymt blir inte det då? :p
Jag får festa med partypinglan Malin det här året igen (det är stort och kommer bli så jävla roligt)
Många andra kompisar fyller också 20 så en hel del festande. Sara fyller ju 18 också :) Så roliga firanden blir det!
Någonstans på den här vägen får man försöka bli vuxen. Hur kommer det gå?
Efter jag tagit studenten vill jag flytta, men det som kommer bli svårast är att inte bo i närheten av mamma, syster, mormor och morfar. Och Malin och Eliaz, som jag kan säga är en slags stöd familj för mig <3
Jag måste försöka få mig ett körkort, och ett jobb.
Det känns som kraven ligger där nu, snart ska man klara av allting själv. Så länge jag inte bor kvar och ha familjen.

Det här året ska göras till något bra, jag ska växa.
Och jag har allt i min närhet som kan få mig att växa.
Jag har min pojkvän Daniel, vi har växt tillsammans. Det har varit knöckligt, vi har svikit varndra. Men för varje dag som går nu blir det bättre, det var det här jag hela tiden har hoppats på och snart är vi där.
Jag har min familj mor, syster, mormor, morfar och underbara kusiner som stöttar och ger mig den kärleken man blir varm av.
Jag har min mest närmaste vän Malin där finns all tillit man behöver och hennes son Eliaz som får en att skina upp.
Sen har jag självkart många fler underbara vänner i min närhet.
Jag har allt jag kan önska mig. Och all stöd kommer få mig att nå mina drömmar lättare.
Jag älskar er!

Jag har det förövrigt jätte bra här i Umeå. Vissa saker har fått en neråt. Men självklart finns det dom som hjälper mig upp på fötter igen. Och dom som gör det är Daniel, Malin och Eva.
Tack till er igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0