Nya tag ..

Nu har jag inte skrivit på bra länge. Men hade ju inte med mig datan hem i helgen, det blir så himmla tungt att bära.
I onsdags var ett gäng från klassen ut. Det var jätte jätte trevligt och roligt. <3 Men på torsdag morgon var man segare än allt annat. Efter skolan åkte jag till Hammarstrand. Så sov jag hos Malin, på fredagen fick jobb från 16-20:30. Efterdet gick jag till Malin där jag och Jennifer skulle sova. Detvar jätte roligt ochtrevligt att den pricken kom på besök. :) Får vi göra om oftare! <3
Sen på lördag segade vi en hel del,men tillslut tog jag och Jennifer oss ut med Eliaz. Och Malin städade. Vi var ute och gick ett bra tag. Vi åt också middag tillsammans :) Och då svullade vi i oss en hel pizza var.
På söndag var det dags för jobb ingen. Då jobbade jag från 07:30-10:30 sen från 15:30:20:30. Så i helgen har man jobbat åt sig en extra slant :)

Igår hade jag ingen lust och ingen ork att skriva. Jag kom hem, pratade med Malin, tittade på paradise hotell, gjorde mat sen ringde Eva, pratade med henne över 1 timme, gick och duschade. Pratademed mamma, sen ringde Eva igen och vi pratade nog över en timme då med.

Nu ska jag jobba lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0