Mysig helg ..

Helgen har bestått av familje mys enbart!
I fredags var det min namnsdag, så jag Therese, mamma och mormor gick och fikade. Mamma började jobba halv 4 så jag följde med till mormor. Där vi åt mat, lekte gömma nyckeln och spelade kort :) Sen åkte jag hem, och var med Krille som också sov hos mig.
Lördagen vaknade vi, åt frukost sen hade vi Bert maraton. Haha så skön killen är. Roligt att titta på sånt trams. Sen åkte vi mot mormor&morfar, åt middag och lekte gömma nyckeln. Vi tittade också på robinson finalen. men dock bara på slutet.
Och idag har jag, mamma och Therese varit där, löst korsord vilket jag verkligen suger på. (skulle vara roligt att kunna) Sen åt vi alla middag, super god middag. Vi åt lax (inbakad med fetaost och annat gott),sås och potatis. Och en tårtbit till efterrätt. Så sjukt gott.
På bussen satt jag med Natalie, vi pratade på om allt och möjligt.
Min helg har varit superduper bra.
Jag är också fruktansvärt stolt över mig själv, jag har gjort så mycket mer än vad jag trodde jag skulle klara av. Det är bara att kämpa vidare, den här gången vinner inte du.
Jag känner det, jag har nog fan viljan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0