Mitt år i bilder ..

Januari
Året började med att Jimmy fyllde 18 :)


Februari-
Hade en jätte fin alla hjärtans dag + att kusin Johanna var här :)


Mars-
Var i Tallinn - hade det jätte roligt.


April-
Jag och Emma fick stryk :P hahaha


Maj-
Vi hade klassfest - underbar klass!


Juni-
Novalie blev 1 år

Crousing var det :)

Jag kom äntligen ner till Malmö, var även i Danmark. :) Hade skit kul där nere!

Har ingen bild på Malin när hon Tog studenten tyvärr, men det gjorde hon :)

Juli-
Var på Junseles djurpark

Therese & Micke fyllde år, Johanna var här :)

Var på Diggiloo.


Agusti-
Malin fick en son - han fick namnet Eliaz


September-
Klassfest :)


Oktober-
Hände ingenting tror jag


November-
Jag var hemma på praktik, var med Malin och Eliaz en hel del <3


December-
Hade en underbar Jul, tack för den alla.

Och en härlig nyårsafton.


Det var mitt år i bilder, orkar inte skriva ett inlägg om allt. De skulle bli så himmla mycket.





Kommentarer
Postat av: martina berg

Aj, bilden på såret såg ut att svida.! du verkar ha haft ett kul år.! även jag är med på en bild :) <3

Fniss..

2010-01-18 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0