Min helg ..

Min helg har varit jätte bra måste jag säga.
I torsdags när jag kom hem så sov jag hos Malin. Men hur mysigt var inte det då? Det var jätte mysigt och vi hade det väldigt trevligt.
Fredagen tillbringade vi tillsammans också. Mitt på dan gick Malin och la sig, och jag gick till Zanna och Novalie. Sen gick vi alla och handlade för vi skulle göra mat tillsammans, det blev min ja wok-gryta kanske man kan kalla det? Det blev gott, efterrätt blev det också. Kladdkaka, jätte gott. (magknip på kvällen)
Sen kom Sara ner, och vi spelade lite kort. Sen var det dags att göra kväll. Jag kom hem och hade ju så klart glömt telefonen hos Malin! Så naken var det länge sen man kände sig :p

På lördagen städade jag rummet, möblerade om också.
Sen for jag upp till Eva, där var också Jimmy och Erik. Jag och Eva spelade kort, och dom höll på med sitt :)
Fick även låna en bok av Tijan - snabba cash.. Den är jätte bra, man kommer in i den jätte lätt. Så nu ska jag läsa ut den i veckan så ska jag se på filmen med. Men läser man en bok så brukar filmerna vara världelösa.

Söndag hände inte mycket, låg och läste mest hela dagen, spelade tv-spel med Therese. Sen vart det Eva en sväng :)

Sen for man mot staden idag, satt med Sara på bussen. Och våra trutar gick i attack mot varandra. Alltså babblade vi konstant hela tiden ;)
Imorgon ska vi gå och sola. Yeeeey..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0