Hemma till de kalla ..

Nu har jag kommit hem igen. Kan säga att det är lite kallare här än vad det är i Umeå. 30 - är lite för mycket för min egen smak. Men vad kan man göra åt vädret?
I umeå har jag haft det bra, vi har gått på bio 2 gånger, spelat en massa kort ätit en massa god mat.. Känns konstigt nu att vara själv, när man haft nån med sig i nästan 3 veckor. Kommer självklart sakna min älskling med det är nog bra för oss att få sakna varandra också :)

Idag när jag kom hem var maten klar, jag satt och åt när min percing kula studsar ner på tallriken :P haha tur jag inte svalde den.
Ikväll ska jag bara vara hemma med mamma. Ta det lungt kika allt på datan som jag missat.
Få se vad som händer i helgen, bara vara skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0