Hel dag ..

Idag har det varit en lång lång dag.
De började med att jag vaknade till (inatt trodde jag) kollade på klockan för att se hur länge till jag skulle få sova, jag tänkte - ja men åtminstone 1 timme till. När jag väl sett vad det står på telefonen så var det 4 minuter innan väckarklockan skulle ringa! Så otroligt less jag vart då :p
Var på skolan 8.15, hade religion, samhälle, lunch, svenska och skapande till sist. På skapande gjorde jag en ängel, haha den blev skit ful.
Sen gick jag och JimmyH på stan, han var så snäll så han väntade med mig tills Sara skulle komma ner på stan. Jag fikade, så satt vi och pratade. Glad du kunde hålla mig sällskap :) <3
Sen mötte jag upp Sara, vi gick på h&m, jag köpte trosor på rean för 20 kr styck. Perfekto pris för mig, vidare på gina. Sen åt vi oss en macka, sedan vandrade vi upp och solade 20 min. Blev lite brun, men så klart inget som syns. Man duschar ju även bort en massa färg.
Tack för en trevlig eftermiddag Sara :) <3
Så nu är jag helt slut, blir tidig säng ikväll. Vi börjar klockan 11 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0