Härligt ..

Har nyss kommit ut ur duschen, blev en lång och varm dusch. Jag såg nästan ingenting, så dimmit var det från en början :p Har också satt på en ansiktsmask (igen Malin :o). Men jag kände att huden var så torr. Huden blir så himla skön när man tar bort den, beställde förresten en ansiktsmask från Make Up Store idag. Den kostade bara 99 ist för 199 eller vad det var. Vid 200 iallafall.
Imorgon bitti är det religion som står först på schemat, och jag har ju lite problem med våran lärare. But jeep it up.
Så ska jag nog gå och sola någon dag i veckan. Kan vara skönt, och behövligt.
Blev inge Jimmy idag heller, han skulle på sjukan imorgon så han stannade kvar. Tråkigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0