Ensamhet ..

Vad ska man göra när man känner sig ensam? Det är ju så att alla gör det någon gång. Det är absolut inte en rolig känsla. När allt känns som skit och man är trött på alla, när det känns som att ingen finns. Att det bara är jag! Allting har blivit annorlunda känns det som. Imorgon åker jag in till Östersund, kommer tillbaka till det livet. Jag ska inte längre vara hemma hos mamma och syster, nära Malin och Eliaz. Nu ska jag tillbaka till nått jag inte längtar till. Jag har varit hemma under en sån lång tid, alltid haft någon nästan. Daniel har varit här otroligt mycket också, bara att vara själv skrämmer mig.
Just nu känns allt så tomt, slut på krafter slut på energi. Men det kommer väl tillbaka. Bara man blivit mera van. Tankarna snurrar som en vind, jag kan fortfarande inte förstå. Jag vet inte vad jag känner, och förstår inte heller ditt nonchalanta beteende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0