Det närmar sig ..

Det är inte många timmar kvar nu förren klockan är 8 och jag nåste åka in med bussen till ingenting. Men man får göra det bästa av situationen. Jag har så myket packning så det blir riktigt jobbigt kan jag lova. Jag hatar att komma med mycket packning. Jag har redan packat en massa, men ser att jag måste packa om. Annars får jag inte med det mest behövliga. Så jag får packa mindre kläder.
Nu är ju skolan jätte nära, och jag hoppas att jag omställer mig rätt fort. Så man blir van vid vardagen och kommer in i rutiner.
Just nu kommer nog det jobbigaste bli att sova. Jag kommer inte kunna somna i bra tid, och det konstiga är att jag har svårare att somna där konstigt nog.
Jag har nog aldrig varit så här negativ till att åka tillbaka till stan.

Nu måste jag hänga upp tvätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0