Back on track ..

Jajemensan nu är jag på banan igen, allting känns redan nu så mycket bättre med allt. Det är konstigt hur man som människa kan förändras fort. Från glad till arg/lessen/less, till tvärt imot. Men skönare är det ju när man är deppig och blir glad, är inte så kul på det motsatta hållet.
Jag har nästan nyss ätit 2 skivor bröd som jag fick av mormor (skulle kunna äta minst 2 till) men måste ju spara för dom är så god!
Fick 500 av morfar idag också, tack så jätte mycket <3 (Jag har världens bästa mormor och morfar!!)
Sen skickade älsklingen en jätte fin text till mig:
I got ice in my veins
blood in my eye
hate in my heart
love in my mind
I seen nights full of pain
days of the same
you keep the sunshine
<3
Så underbart jätte fint tyckte jag, man får en viss styrka inom sig när man får läsa något sådant.
Imorgon ska jag träffa JimmyH, det var år och evigheter sen känns det som. Han har varit sjuk så mycket, en liten klenis med andra ord. Men imorgon får man äntligen prata av sig om just sånt man pratar med Jimmy om. Så de är jag pepp på.
Sen är det så att Malin är den bästa vännen, det är ett faktum och måste tillläggas. Och jag saknar henne och lill prinsen så otroligt. <3

Nu blire film, och en banan :p
Jag älskar de här humöret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0