Avatar ..

Vi var och såg på Avatar filmen igår. Filmen var i 3D så vi fick sitta där med glasögon :p Det var jävligt häftigt kan jag lova! Och jag som sa att filmen verkade dålig, det visade sig att filmen var hur bra som helst. Det var en upplevelse för sig att få se på en 3D film. Saker som kom ut ur film duken.
Jag och Daniel har börjat titta på True Blood, det är en riktigt grym serie. Vi är på andra säsongen redan. Han får mig att se saker jag från början inte alls vill se. Sen är det skit bra.
Har nog inte nått mer att säga, vill inte ta saker här. Finns folk som inte borde läsa det jag skriver! Dom som inte gillar det jag skriver ska inte läsa den heller.
PUSS från mig underbara läsare ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0