Tankar ..

Kom hem vid halv 4, har inte gjort något vettigt alls på skolan. Vi fick lyssna på en förskolelärar utbildning i 45 min. Sen fick vi se en film på 30 min. Sen tog jag och satte ihop hela projektarbetet, skickade in det till Herkules. Sen skrev jag ut, så de måste jag titta igenom så jag vet vad jag ska säga. Gruvar mig som bara den inför imorgon.
Men det är ju bara att göra det om man ska ha nå betyg... Tyvärr.
Ska packa till hem färden imorgon, så ska jag hoppa in i duschen också. Sen får vi se vad man gör, ligga på sängen och tänka. Tankarna snurrar ju värre än en stormvind just nu.
Man vill inte riktigt se sanningen, så man försöker blunda. Men tankarna hinner ändå ikapp. Tänkt om de kunde vara lika lätt för mig som de verkar vara för dig. Tänk om det var jag som sårat dig istället för att bli sårad.
Äh........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0