Svårt ..

Jag hatar att skriva rubriker, det är det värsta när man ska skriva den här bloggen. Ska börja skriva siffror ist. Så imorgon blir rubriken 1. Haha, de blir lättsamt de :)
I helgen har det inte gjorts mycket. Jag var hos Eva på fredags kvällen. Krille och Kim skulle komma upp och hämta mig. Men icke startade Kims epa heller. Jag fick panik, för det var 20 -. Jag hade inte med mig nå kläder alls. Men till slut så kom Natalie och hämtade mig - tusen tusen tack, det var jätte snällt :)
I lördags åkte vi ut med skotern, härligt som vanligt. Men dock lite kallt när man skulle köra. Men så länge jag åkte så gick det jätte bra.
Igår var vi till mormor morfar och fikade semlor. Sen for vi hem och jag började tvätta. Jag och Therese spelade tv spel. Sen var jag barnvakt åt henne när mamma åkte till Ann-Sofie.
I helgen hoppas vi på det bästa på alla sett. Hoppas det blir av, hoppas det blir fint väder. Ja till helgen får man hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0