Solat ..

Idag vare skola som vanligt, började klockan 11 med svenska och gjorde då klart uppgiften där. Sen lunch, och fy vad äcklig mat de va på skolan idag. Sen hade vi människor i behov av stöd också, det var en dryg lektion samtidigt som den var bra.
Efter skolan gick jag och solade i 20 minuter, vill verkligen vara brun och fin på studenten. Ska snart ta och göra någon mat, några i klassen ska ut ikväll. Men jag håller mig inne, skulle vara skit kul att komma ut men nu vill jag gå på skolan imorgon och vara pigg.
Mormor, morfar, mamma ska in till stan imorgon, syster också antar jag. Ska bli roligt. Jag får sluta klockan 1 imorgon, och de tyckte jag var snällt. Men vi skulle bara se på en film ändå så.
Jag är inte på glatt humör, men det känns inte som jag vill hålla på att klaga heller. Känns som det är det enda man gör nu för tiden.
Men en sak är säker, jag kommer inte lägga ner energi igen på våran vänskap. Det som en gång varit kommer inte tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ojoj, så du är desperat efter daniel.. :)

2010-02-05 @ 10:58:39
Postat av: Anonym

haha om ihåg som en rödskiten schimpans i ansiktet och tydligen utan kompisar också skansen är ju att rekomendera, bea herr nilsson

2010-03-03 @ 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0