Ingen skola..

Idag vart det ingen skola för mig, vilket inte alls är bra. Jag som hade gått alla dagar i 2 veckor så förstör jag det. Men vaknade vid 3, ont i huvet som satan. Somnade om innan halv 4 (jätte bra).. Men så klart vaknade jag 5 i 6. Vred och vände på mig, gick på toa tog migrän medicin och la mig igen. Var vaken när klockan ringe kvart över 8. Sen somnade jag runt 9 och fick sova till 11. Och nu är det lite bättre, känns bara som vanlig huvudvärk nu, som kommer och går.
Men iallafall så har jag städat här, så har jag gjort klart ett arbete. Ska ju lämna in religion uppgift imorgon också, men papperna är på skolan så klart. Får kanske göra klart de imorgon. Jag har inte alls så mycket kvar. Och känner inte att jag vill skriva om allting.
Ska nog skura golven nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0