Helgen ..

Allting har varit relativt bra sen i torsdags. Saker som får mig att sjunka av sårbarhet, och saker som får mig att stärkas.
I torsdags var ju hela familjen in till Östersund, jag köpte en jacka, och fick en balklänning av mamma och mormor och morfar. Tusen tusen tack.
Fredagen träffade jag Malin en sväng, sen var jag bara hemma och tog det lungt.
Lördagen följde jag Eva hem till henne mitt på dagen någongång. Sen kom Krille och Kim, vi käkade tacos och hade det jätte trevligt :) Sen vid 9 så började jag prata med Tijan, och ja det slutade med att klockan var 1 när vi la på. En lång pratstund om allting helt enkelt. Och fy fan vad skönt det var. Kom hem vid halv 3.
Igår när jag vaknade hade jag fått sms av Krille, han frågade om vi skulle ut med skotern. Ja självklart ville jag det, kom ut ur mitt rum och ser det otroligt underbara vädret. Men vilken toppen dag för skoter. Vi åkte på hans lilla sportskoter, haha jag bara flög och flög. Var verkligen tvungen att spänna hela kroppen för att kunna sitta kvar. Sen mötte vi upp morfar, och då fick jag köra hans skoter. Men sen när vi skulle hem och morfar hem till sig så bytte jag skoter och fick köra Krilles. Och det var inte bara så lite roligt, utan super roligt :D Skit härligt att bara gasa på och känna accelerationen. Befriande och skönt.
Kom hem vid 3, och då skyndade jag mig att äta. Sen vidare på jobbet för började jobba halv 4. Kom hem strax efter halv 9. Duschade och pratade med Malin och Eva t;/strong>.
Idag har jag världens verk, i ljumskar, rygg och armar. Man är inte så tränad inte alls så van. Tog 8a bussen till Östsersund. Gick på psykologin, sen dansen. Och nu slipper jag gå till dansen nå mer. Glad är jag för det, också en himla befrielse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0