Duktig ..

Idag har jag varit rätt flitig tycker jag själv.
Kom i tid imorse för det första, fixade några frågor på religionen, på rasten satt jag med mitt pa arbete. Det är om nästan en vecka och jag måste hinna klart, jag känner mig lite stressad faktiskt. Det är så synd att man börjar med nått sån nu liksom. Eller ja, det har ju varit upp och ner med hela pa arbetet. Men hon räknar ju in det jag gjort innan jag bytte också.
Sen på samhälle skrev vi en massa, vi fick lära oss om utbud och ja jag minns inte vad de hette :P Sen en kortis lunch. Svenska, där jobbade jag och Emilie på bra tycker jag :) Sista lektionen var skapande. Vi skulle göra hjärtan, så jag tog och gjorde några hjärtan och klistrade på ett svart papper, och snygga till de med lite glitter :P
Sen så följdes jag och Ronja varandra ner på stan. Gick och lämnade in hennes mobil, gick på clas olssons där jag köpte en värme termometer. Så nu vet jag hur kallt det är ute :P Även inne, och inne är det bara 19 grader :( Mina händer är alltid skit kalla, och varma kläder måste jag alltid ha på mig med. Jag HATAR att ha kallt, och kallt har det varit här nu sen innan jul.
Ja hur som helst, efter de gick vi och köpte förköp till 100-dagars, olerys blir det. Roligare ställe, och nästan alla man pratat med ska dit. Men det kostade iallafall bara 50 kr, men billigt billigt säger jag.
Sen på affären så jag fick handla, till middag blev det en fetaost macka, mumms. Nu måste jag göra 2 uppgifter vi har tills imorgon i människor i behov av stöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0