2

Nu är det så här att jag tappat lusten till att skriva i bloggen. Det känns som inge roligt. Jag känner att jag inte har nått att skriva om, och ha jag nått att skriva om så vill jag hålla det för mig själv. Vill inte att folk ska veta allting om mig, eller folk och folk. Nån enstaka människa.
Helgen har varit super mysig iallafall. Sov hos Eva hela helgen. Tog det lugnt och bara va. Hade film mys både fredag och lördag.
På söndagen kom Johanna äntligen till Hammarn. Jag, Johanna, Elin och Peffe åkte till Långsele. Rätt i onödan, men klart värt det.
Sen släppte dom av mig och Johanna i ragunda. För där var det födelsedags middag för morfar <3 (som fyller år imorgon <3) Skit god mat var det och super mysigt. Följde sedan med Johanna och Krille hem till dom. Vi tittade på en film och mådde gott.
Det var min helg i stora drag utan detaljer för dom som inte ska veta mer.
Imorgon äker jag tillbaka till Hammarstrand för att se musikalen. Ska bli roligt att se. Sen få vi väl se om de blir nån film på kvällen :)
Sen på onsdag är det 100 dagars. FY vad jag längtar. Middag med underbara klassen och fest med alla för en gångs skull.
Johanna ska också med på krogen, de kommer bli kung! Uscha vad jag längtar.
Nu ska jag göra nå bättre än att skriva. Återkommer väl på torsdag, om jag inte är allt för dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0