2 dar av 2 ..

Nu är det bara att bita ihop, bara 2 skoldagar kvar nu sen slipper man vara själv. Och är man inte själv, ja då slipper man tänka. Börjar kvart i 1 idag, jag ligger fortfarande i sängen. Vill ingenting, orkar ingenting. Får sätta upp håret i en knut eller dra på mig mössan, och pudra lite. Just nå mer blir det inte.
Har inte fått i mig nått än fast jag varit vaken rätt länge. Tänkte gå på affären sen och handla lite frukt iallafall. För det är jag sugen på.
Imorgon är det projekt redovisning. Jag hatar att göra redovisningar, speciellt när man är själv. Men nu är jag klar med det så de får nog duga som det blir.
Nu ska jag slänga på mig de första jag hittar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0